Dobbelt kjede i sølv og gull


Dette smykket er et av mine seneste kreasjoner. Som jeg har nevnt tidligere er det ikke ofte jeg lager smykker i gull men her har jeg blandet både sølv og gull og synes ihvertfall selv at det ble veldig fint. Innerst har jeg brukt en vokset snor og knytt på glassperler og forskjellige metallanheng. På det ytterste kjedet, som er en lenke i blanding av sølv og gull, har jeg hengt på diverse charms. Nederst på lenken henger to mynter og glassperler i en ring. Jeg er kjempefornøyd og har allerede laget et ekstra på bestilling.

7 kommentarer:

  1. Hallo!

    Det er så mange vakre smykker her. Jeg er såååå fornøyd med de tingene jeg har kjøpt av deg. Håper mange besøker den fine bloggen din :)

    KLEM

    SvarSlett
  2. For en nydelig blogg du har, jeg er super imponert over dine kreasjoner!! De vakreste jeg ha sett på lenge. Og Swarovski øredobbene falt jeg helt for.

    Banneret ditt er også helt nydelig, er så glad i fugler i design.

    Ha en herlig helg!
    Aina

    SvarSlett
  3. Så flott smykke...jammen er du flink...
    Så spennende med nytt hus da... ja lykter skaper stemning både ute og inne...
    Nyt helgen O=)

    SvarSlett
  4. Hei,
    takk for koslig hilsen hos meg!
    Må si meg enig med de andre, veldig fint smykke du har laget.
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  5. Så mye fint du lager :-))))
    Lene

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.Nydelig smykker du lager,spennende med blandingen med sølv og gull.

    SvarSlett
  7. Hei! Takk for koselig hilsen på bloggen min, den blir satt pris på :) Fin blog du har!

    SvarSlett