Sommerfine Swarovski øreringer

Vi holder på å flytte om dagen og hele huset er et eneste stort kaos. Jeg burde egentlig ha konsentrert meg om pakking men klarte ikke helt å holde meg unna perlebutikkene. I tillegg til å fullføre innkjøpene til kjedet jeg laget til min mor (se innlegget under) kjøpte jeg noen nye fine Swarovskistener og diverse gullkuler. Hadde så lyst til å lage noen sommmerfine øreringer og kjøpte stener i en mørk knall rosa og en gulaktig hvit. Er litt usikker på de riktige fargenavnene på stenene så jeg holder meg til denne beskrivelsen. Foreløpig har jeg ikke laget noe av de rosa stenene men resultatet av de hvitakige ser du under. Er veldig fornøyd selv, synes de ble kjempefine. Hadde de på meg ute i solen idag og med en kommende gyllen hudfarge glitret de finfint! Dersom du ønsker like eventuelt med stener i andre farger eller i sølv lager jeg på bestilling til kr. 450,- + porto.

Her er resultatet :o)


Ønsker alle en riktig god pinse!

4 kommentarer:

  1. Så skjønne de var Ida! Masse lykke til med flyttingen. Gleder meg til å komme på besøk!!!

    KLEM

    SvarSlett
  2. hei -
    ..og takk for koselig hilsen fra deg!
    skjønne øredobber du har laget, flink du!
    ..blir spennende med skjermbrett-prosjektet ditt, lykke til!
    moaklem

    SvarSlett
  3. Hei! Er det Memorywire du bruker? Og hvilken tykkelse? De er nydelige!

    SvarSlett
  4. Kjempe flotte ! :) Er selv veldig glad i de fargene sammen. De gullkulene er så flotte :)

    SvarSlett